panel I. e-commerce trends

Panel I. E-commerce Trends

În 2018, telefonul mobil nu mai este doar un instrument prin care putem apela o persoană sau să îi trimitem un mesaj. A devenit acel obiect fără de care nu ieșim din casă și îl avem mereu lângă noi. Cum poate un business online să profite de această dependență a oamenilor față de telefonul mobil? Vom afla răspunsul la acesată întrebare pe 27 martie, la Conferința Iași E-commerce 2018.

Mulți dintre ownerii sau marketerii magazinelor online ignoră puterea content marketingului. Campaniile PPC sau optimizările pentru motoarele de căutare (SEO) vor avea rezultate vizibil mai bune, dacă aveți și implementați o strategie de content marketing.

Vom vorbi despre rolul conținutului în ecosistemul unui magazin online și vom analiza tendințe în strategiile de marketing ale marilor magazine online pentru: home page, pagini de produs sau pagini de categorii de produs.

  1. De la off-line la on-line: când, cum, cu ce și mai ales …. voi scoate profit?
  2. Când e preferabil să dezvolti o soluție custom e-commerce.
  3. Brand sau denumire generică? Unde este garanția succesului?!

Gradul de satisfacţie al clientului este definitoriu pentru succesul unui business. Customer e-Journey este un exercițiu util pentru orice afacere care activează în mediul online, cu ajutorul căruia putem înțelege și îmbunătăți experiența clienților în fiecare interacţiune pe care o avem, folosindu-ne totodată de cele mai noi tehnologii.

Vom identifica punctele fierbinţi ale interacţiunii cu clienţii noştri şi vom da exemple practice care să aibă ca efect creşterea gradului de mulţumire.

Vino alături de noi pentru a desena împreună harta experienței clientului în business-ul pe care îl conduci!

  • Vlad Ropotică, Trainer KRI LEADERS – „Etică și moralitate în epoca online-ului”